1º REUNIÓ DE DELEGATS CURS 2015 (07– 10 – 2015)

7 D’OCTUBRE DE 2015

DELEGATS ASSISTENTS: P3-A, P3-B, P4-A, P4-B, P5-A, P5-B, 1r B, 2n A, 2n B, 3r A, 4t B, 5è A, 1r ESO-A, 2n ESO-A, 3r ESO-A, 3r ESO-B.

RESUM

La coordinadora de delegats, na Stella Tuells Pérez, es presenta a tots els delegats presents i  agraeix la seva col·laboració durant aquest curs escolar.

Per començar, els hi comunica que ha de deixar el càrrec com a coordinadora de delegats per motius personals i laborals i pregunta si hi ha algun voluntari per a cobrir aquest càrrec. A més a més, explica que es necessita gent a l’APASOR, tant a la junta directiva com a col·laboradors per a totes les feines que porten a terme.

A continuació s’exposen els punts tractats a la reunió:

Extraescolars:

Ara mateix la situació de les extraescolars és la següent:

  • Iniciació a Balls Moderns – Parvulari – 8 inscrits. Va començar el 1 d’octubre.
  • Balls moderns – Salle gran – 22 inscrits. S’està pensant de dividir l’activitat en dos grups.
  • Escacs – Salle gran – 12 inscrits. Va començar el 05 d’octubre.
  • Dibuix i Pintura – Hi ha dos grups, un de migdia i l’altre de tarda. El de migdia s’ha omplert.
  • Gimnàstica Rítmica – 28 inscrits- Començarà el proper dimecres 07/10. Horari de 17:15 a 18:15h.
  • Guitarra – 10 inscrits – S’està a l’espera de trobar monitor.
  • Voley Femení – 6 inscrits – Es necessiten 4 més.
  • Zumba – 22 inscrits – Va començar el divendres 02 d’octubre.
  • Basket Femení – Començarà el proper divendres 09 d’octubre.
  • Esplai tonsué – 30 interessats – Començarà el proper 17 d’octubre.

Simulacre d’evacuació:

S’ha redactat un document provisional de pla de riscos i, a petició del APASOR i mentre que el procés d’aprovació del pla continua la seva tramitació, es farà un simulacre d’evacuació durant el primer semestre del curs vigent. S’avisarà amb temps als pares de cicle inicial per tal que ho sàpiguen.

Estat de comptes:

La coordinadora de delegats comunica que la tresorera està mantenint reunions amb Cati per tal d’aconseguir tancar la facturació de les quotes de l’APASOR i el segur d’orfenesa.

Altres informacions:

  • La quota d’entrada a les activitats organitzades per l’APASOR, tipus xerrades, carnestoltes, etc… tindran un cost pels no socis de 5€/persona.
  • L’Assamblea del APASOR es farà el proper 24 de Novembre a les 19:30h.
  • La Loteria de Nadal s’encarrega ja.
  • La primera xerrada es farà el proper 2 de Novembre. S’informarà en breu via xarxes socials i comunicació als pares via paper que es lliurarà als seus fills.

Precs i preguntes:

  • L’activitat extraescolar de volleyball és femení o també masculí i quin horari té?
  • A quins nivells està dirigit l’esplai Tonsué i quin horari té?
  • Com va el tema del toldo de La Salle Gran?
  • És possible habilitar el pati del terrat de l’edifici per C.I.?
  • Les portes dels lavabos del pati estan trencades i destrossades.
  • Es demana posar contenidors de reciclatge a totes les festes.
  • Com és que redueixen hores d’anglès a 5è?
  • Hi ha famílies que es queixen de la quantitat de deures, a més a més del gliffing.
  • La delegada de P3-B, na Cristina Cabezas, es presenta voluntària per a ocupar el càrrec de coordinadora de delegats e informa que, a partir d’ara, farà un doodle per a confirmar les dates de les reunions de delegats.
  • Punt important que la coordinadora es va oblidar explicar:

Es recorda que la quota del APASOR són 36€ i que la quota d’orfenesa és aproximadament de 18€/persona (els dos pares serien 36€). Això provoca moltes confusions ja que quan es factura, els pares pensen que se’ls hi està cobrant dues vegades la quota de l’APASOR i no és així.

La reunió es dóna per finalitzada.

Download Document: 1º REUNIÓ DE DELEGATS CURS 2015